joi, 30 decembrie 2010

Creaza-le chiar tu!

N-am rezistat sa stau prea mult de sarbatori fara sa fac nimic. Pana la urma se spune ca duminica e ziua in care stai si te odihnesti, dar daca pana duminica ai tot muncit pe la birou si nu ti-a mai ramas prea mult timp si de mestesugarit, atunci ce te faci? Sigur ca Dumnezeu nu se supara daca pui mana pe ac si pe ata sau iti gasesti altele de facut, ca in cazul meu dealtfel, cand n-am putut sa stau fara sa fac nimic atunci cand ascultam colindele de Craciun. Si cum imi plac lumanarile foarte mult, m-am gandit ca n-ar fi rau sa creez niste suporturi pentru lumanari originale. Asa ca iata ce-a iesit:





Dantela rosie si alba, putina imaginatie si creativitate si-ti poti crea propriile suporturi pentru lumanari. Aaa! Mai ai nevoie si de putin lipici!




Suporturile astea sunt cu 'lipici'!!! Arata bine, nu-i asa?

Niciun comentariu: