joi, 23 decembrie 2010

Craciunul asta e special


Anul asta de Craciun mi-am dorit cu totul alt...ceva. Se simte o puternica tendinta de intoarcere la simplitate, la natural, la tot ce inseamna bun gust. Pentru ca ceva simplu nu are cum sa fie chicios. Nu are cum sa arate anapoda. Arata pur si simplu. Iar anul asta podoabele de brad au fost mai mult nite extensii ale bradului, decat niste podoabe in adevaratul sens al cuvantului: s-au ratacit pe undeva sclipirile de alta data, beteala de prost gust prea stralucitoare si globurile sofisticate cu aer prea elegant, sofisticat si pretentios. Au ramas cele simple, confectionate de preferinta manual, din material textil, carton, hartie decorativa, panglica, nasturi si altele asemenea. In bardul meu de Craciun cu siguranta nu va fi beteala. De nici un fel! Nici macar una de hartie. Vreua ca pomul meu de Craciun sa se vada cat mai mult (apropo, am un Picea Abies, binecunoscutul molid - insa o specie mai putin cunoscuta la noi, cel putin eu una n-am mai vazut in nici un an) in toata splendoarea lui si sa straluceasca el insusi, prin verdele puternic si mireasma aia inconfundabila. O sa-i pun doua-trei decoratiuni confectionate manual si beculetele multicolore, restul....o sa fie el!
Mai jos e ultima mea creatie - un bradut din material textil pe care am cusut (cu ata asortat la culoare) nasturi de tot felul... :-) Mie una imi place.

Niciun comentariu: