miercuri, 15 decembrie 2010

Creati special pentru Craciun

Cercelusii astia sunt o minunatie, ca orice altceva ..."roscat" de Craciun! Se stie ca rosul ne insufleteste peste tot si ca nu exista bradut fara culoarea rosie, iar in casa e musai sa ai fata de masa rosie, servetele sau chiar numai si-o lumanare. Apropo de lumanare, inca n-am gasit una pe gustul meu, asa ca inca mai caut una rosie. Sau am gasit, dar era exagerat de scumpa. Comert facem mai ales de sarbatori, nu? Si uite asa....

Cand am luat cele doua cristale rosii de sticla in mana, mi-am zis ca asta va fi doar o alta pereche de cercei. M-am apucat sa lucrez la ei si s-a dovedit a fi ceva mai mult decat atat. si mie una imi place rezultatul:


Cercei din cristale de sticla rosii si negre - Little Red-Black Passion - ii poti gasi in magazinul meu Breslo.

Niciun comentariu: